Ғылыми-әдістемелік қызмет туралы
Мектептің іс-әрекетінің негізгі мақсаты, міндеттері және негізгі бағыттары
Қазақстанның болашақ зияткерлік және шығармашылық зайырлы-дарынды балаларын сапалы оқыту және тәрбиелеу;
Әлем азаматының тұлғалығын, қазақ, орыс, ағылшын тілдерін жетік меңгерген елінің ұлтжанды, әлеуметтік бейімделген және
жауапты, шындыққа тура қарай білетін және өмірді жақсы жағына қарай өзгерте білетін азаматты қалыптастыру.
Мектеп-интернаттың негізгі құндылықтары:
- адам, оның өмірі, денсаулығы, ар-ожданы мен абыройы;
- ізгілік және білім беру әдерісін ізгілендіру;
- білім беру әдерісіне қатысушылардың құқығы мен бостандығы;
- отбасы және отбасылық береке;
- салауатты өмір салты;
- ұлттық және жалпы адамдық құндылықтар рухында тұлғаның адамгершілігі және әдептілігі;
- қазақстандық және әлемдік стандарттар деңгейінде тұлғаның білімдарлығы;
- отбасында, социумда, әлемде өмір өсіруге тұлғаның дайындығы;
- тұлғаның өз өзгерістерге бейімділігі;
- жаңалықтарға жақтаушы.
Мектеп-интернат қызметінің негізгі мақсаты:
- дарынды балаларға денсаулық қорғаушы, жан-жақты зияткерлік, рухани-адамгершілік, салауатты өмір салты
мен тұлғаны әлеуметтендіру үшін барынша қолайлы жағдай жасау;
- мектеп-интернатта дарынды тәрбиеленушілерді сапалы оқыту мен тәрбиелеуге жетуіне себеп болатын білім
беру, ақпаратқа қанық, денсаулықты қорғайтын, қолайлы, шығармашылық ортаны үлгілендіру;
- оқушылардың креативті, өнімді білімін дамытуға әсер ететін білім беру әдерісін ұйымдастыру;
- педагогикалық әдеріске негізгі қатысатындар үшін аса қолайлы жағдай жасайтын басқару жүйесіне көшу:
- оқушылар, ата-аналар, ұстаздар.
Мектептің проблемасы: «Жоғары интеллектуалдық көрсеткіштерімен шығармашыл жеке тұлға қалыптастыруға
бағытталған элиталық білім мен тәрбие беру жүйесін құру».
Әлем азаматының тұлғалығын, қазақ, орыс, ағылшын тілдерін жетік меңгерген елінің ұлтжанды, әлеуметтік бейімделген және
жауапты, шындыққа тура қарай білетін және өмірді жақсы жағына қарай өзгерте білетін азаматты қалыптастыру.
Мектеп-интернаттың негізгі құндылықтары:
- адам, оның өмірі, денсаулығы, ар-ожданы мен абыройы;
- ізгілік және білім беру әдерісін ізгілендіру;
- білім беру әдерісіне қатысушылардың құқығы мен бостандығы;
- отбасы және отбасылық береке;
- салауатты өмір салты;
- ұлттық және жалпы адамдық құндылықтар рухында тұлғаның адамгершілігі және әдептілігі;
- қазақстандық және әлемдік стандарттар деңгейінде тұлғаның білімдарлығы;
- отбасында, социумда, әлемде өмір өсіруге тұлғаның дайындығы;
- тұлғаның өз өзгерістерге бейімділігі;
- жаңалықтарға жақтаушы.
Мектеп-интернат қызметінің негізгі мақсаты:
- дарынды балаларға денсаулық қорғаушы, жан-жақты зияткерлік, рухани-адамгершілік, салауатты өмір салты
мен тұлғаны әлеуметтендіру үшін барынша қолайлы жағдай жасау;
- мектеп-интернатта дарынды тәрбиеленушілерді сапалы оқыту мен тәрбиелеуге жетуіне себеп болатын білім
беру, ақпаратқа қанық, денсаулықты қорғайтын, қолайлы, шығармашылық ортаны үлгілендіру;
- оқушылардың креативті, өнімді білімін дамытуға әсер ететін білім беру әдерісін ұйымдастыру;
- педагогикалық әдеріске негізгі қатысатындар үшін аса қолайлы жағдай жасайтын басқару жүйесіне көшу:
- оқушылар, ата-аналар, ұстаздар.
Мектептің проблемасы: «Жоғары интеллектуалдық көрсеткіштерімен шығармашыл жеке тұлға қалыптастыруға
бағытталған элиталық білім мен тәрбие беру жүйесін құру».
Мектептің әдістемелік тақырыбы: мектеп-интернаттыѕ тұтас педагогикалық процесс жағдайында
оқушының интеллектуалдық және жеке тұлғалық потенциалын ұлттық тәлім-тәрбие, халықтың сан ғасырлық
педагогикасы, тағлымы негізінде дамыту және тәрбиелеу.
педагогикасы, тағлымы негізінде дамыту және тәрбиелеу.
Мақсаты: әр оқушының жеке ерекшелігін дамыту, әлеуметтік бейімделуге қабілеттілігін, белсенді азаматтық
көзқарасты, интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттерді іске асыруға қолайлы білім кеңістігін құру.
Мектеп-интернат оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту мақсаты: зияткерлік, дене және
рухани тұрғысынан дамыған азаматын қалыптастыру, оның физикалық құбылмалы әлемде әлеуметтік бейімделуін
қамтамасыз ететін білім алудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру.
көзқарасты, интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттерді іске асыруға қолайлы білім кеңістігін құру.
Мектеп-интернат оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту мақсаты: зияткерлік, дене және
рухани тұрғысынан дамыған азаматын қалыптастыру, оның физикалық құбылмалы әлемде әлеуметтік бейімделуін
қамтамасыз ететін білім алудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру.
Мектеп борышы:
- жеке тұлғаны дамыту;
- әлеуметтік және жеке мәдени құндылықтарды қалыптастыру;
- салауатты өмір сүруге тәрбиелеу;
- шыдамдылыққа және сыни көзқарасқа тәрбиелеу;
- өзінің дамуын қамтамасыз ету.
Мектептің стратегиялық міндеттері:
· интеллектуалды және шығармашыл дарынды балаларға арналєан элитарлы мектеп-интернатының беделін
қалыптастыру;
· оқушылардың танымдық, зерттеушілік және шығармашылық қабілеттерін қалыптастырудың тиімді жүйесін құру және
тәжірибеге енгізу;
· оқушылардың өз-өзін басқару ұйымының жұмысын жандандыру арқылы тұлғаның коммуникативтік және көшбасшылық
құзіреттіліктерін дамыту.
- жеке тұлғаны дамыту;
- әлеуметтік және жеке мәдени құндылықтарды қалыптастыру;
- салауатты өмір сүруге тәрбиелеу;
- шыдамдылыққа және сыни көзқарасқа тәрбиелеу;
- өзінің дамуын қамтамасыз ету.
Мектептің стратегиялық міндеттері:
· интеллектуалды және шығармашыл дарынды балаларға арналєан элитарлы мектеп-интернатының беделін
қалыптастыру;
· оқушылардың танымдық, зерттеушілік және шығармашылық қабілеттерін қалыптастырудың тиімді жүйесін құру және
тәжірибеге енгізу;
· оқушылардың өз-өзін басқару ұйымының жұмысын жандандыру арқылы тұлғаның коммуникативтік және көшбасшылық
құзіреттіліктерін дамыту.